Aktiv Trening

Nu har vi varit här i två veckor, kan ni tänka er! Vi trivs som fisken i fjorden, men saknar er där hemma förstås =)

Igår kollade vi på film med dom skottska tjejerna, dom är riktigt hyggliga och dom har blivit våra nya träningskompisar! Idag var vi iväg och tränade på "Aktiv Trening". Kanonskönt! Maria blev riktigt glad när Abbie och Rachel berättade att de var gamla simmare och gärna ville simma någon dag. Woohoow! (Emma följer gärna med och övar på simhopp och hundsim).

Nu sitter vi och myser framför datorn med god mat i magen och väntar på era härliga kommentarer! Bilder på skottarna kommer snart =)


Ungefär så här ser vi ut när vi tränar ;)


Kommentarer
Postat av: Johan

Bara så ni vet så måste ni ha sim mössor på er när ni drar till Moa och simmar..skit sexigt! Jag ställer mig då frågande var som händer om det kommer en man som är extremt hårig på kroppen men skallig för övrigt?! Måste han då har våtdräkt eller hur har dom tänkt sig egentligen hehe. (ps...jag är inte hårig då allså hehe)

2010-01-18 @ 21:49:44
Postat av: Emma och Maria

Behöver man simhandskar också eller? För då har vi ju ett par extra från i lördags ;P

2010-01-18 @ 22:03:58
Postat av: Hannes

Heja moster Jag håller mormor igång.Full fart!

2010-01-19 @ 16:40:35
Postat av: mats

måste va svårt för skottska tjejjor utan snöööö...

2010-01-19 @ 17:30:04
Postat av: Ewa

Har längtat hem till bloggen hela dagen, har varit i Västerås på elforesmöte.Jag känner mig så snitsig när jag säger att jag bloggar med er mest varje dag. Härligt tjejer!

Har ni peruker när ni tränar? ;-)

Morbror Leif skulle bli lycklig om han läste att ni skall iväg och simma. Har Maria simglasögen med? Måste ge honom blogg adressen.

Kramar från Gävle

2010-01-19 @ 21:09:16
Postat av: Ewa

Har längtat hem från Västerås för att läsa bloggen hela dagen. Det är ju så kul och snitsigt att få blogga med er båda mest varje dag.

Har ni peruker när ni tränar?:-)

Morbror Leif skulle bli Lycklig om han viste att ni skulle iväg och simma, måste ge honom adressen. I morgon skall jag få vara hemma med sjukt barnbarn jippi! Leon har en liten släng av magsjuka så jag tror inte det är så faligt, men har skall inte vara på dagis tycker hans kloka föräldrar. Kramar från Gävle

2010-01-19 @ 21:15:30
Postat av: Ewa

Ja, jag stammar när jag skriver.Trodde inte den första kommentaren gick iväg eftersom jag pratade länge i telefon och sedan när jag kom tillbaka fick jag ett felmeddelande. Ja, ja tjatiga morsor finns det gott om, men det mesta är välmet/mamma Ewa

2010-01-19 @ 21:19:39
Postat av: Emma

Moster saknar Hannes <3

2010-01-20 @ 00:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0