Don't stop me now

Igår var det full fart och premiär för oss på den norska festarenan. Kristine hade ordnat en hejdundrandes fest med många gäster. Det blev diskussioner kring våra olika språk som ledde till många skratt. Musiken var väldigt blandad med mycket Queen. Festen avslutades med allsång till "Gimmie, gimmie, gimmie a man after midnight" med ABBA. Allsången fortsatte på bussen in till stan. Väl framme gick vi runt på olika ställen, men favoriten blev "Keisaren". Där var det trubadur och fullt hus.

Kvällen avslutades med en skön promenad hemmåt och Maria lyckades få med sig ett par extra handskar hem. Man kan då knyta kontakter på många olika sätt. =)

Ikväll blir det film med dom skottska tjejerna som vi hälsade på igår.

Ha en skön kväll!


- Hur kom ni till Kristine? Med bil? Buss? Cykel?
- Nej, nej med stol!



Kommentarer
Postat av: Mona

Wow! Diggade ni Queen. Då skulle ju jag varit med.Jag spelar Queen varje kväll. Men med närmare eftertanke kanske jag inte platsade i gänget( sång: se mormor dansar discodans) Nja jag håller mig nog på köksgolvet istället. Digga på tjejer kram mamma Mona

2010-01-17 @ 18:10:06
Postat av: mats

Ugnefär hur bra gick det, med matlagningen da...?

2010-01-17 @ 18:13:46
Postat av: Emma och Maria

Matlagningen gick fint och vi satte inte igång brandlarmet. Det blev en god middag med kyckling, pommes och bearnaisesås.

2010-01-17 @ 18:18:03
Postat av: Ewa

Queen,jag måste ta fram och spela lite jag med, härlig musik. Åka stol nu har ni väl blivit väl förnorskade..

Maria:Stefan vill inte att vi skall fira 35 årsdagen, han tycker inte att det är att fylla jämt och siffran 35 är ju otroligt ojämn:-) så vi får väl se hur vi gör.

Läste just att Sju systrar ligger i Geiranger så flera bilder tack. Ha det fin ikväll med era nya vänner// Mamma Ewa

2010-01-17 @ 18:50:52
Postat av: Mona

Jaha! ni kör svensk husmanskost ser jag Kram Mona

2010-01-18 @ 07:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0