Kjempe greit!

Idag har vi fått våra första kompisar här i Åle, Kristine, Maria (fint namn) och Beata. Dom verkar kjempe goa och vi ska hitta på nåe gøy i helgen tillsammans med dom. Kjempe greit!

När vi kom till skolan imorse hade lektionen bytt sal och vi traskade in i en stor sal med bara guttar! Dom såg snälla ut men vi vände snabbt på klacken. Vi har endast tre guttar i vår klass och över hundra jenter. Vi gick till Rigmor och hon såg till att vi kom rätt. 

Här på högskolan äter studenterna mest mackor till lunch eller köper något i cafeterian. Svenskarna (2 st) äter istället pastasallad ur fryspåse, då dom inte införskaffat matlådor =)

Vi hörs!

Ps. Kul att det är så många som kommenterar våra inlägg! =)


Visst har vi en fin promenad till och från skolan?



Vi mötte plogen på vägen hem! Jippie!


Glada inne på vår affär Kiwi.


Purren fick stanna i affären. Kul namn =)


Kommentarer
Postat av: Ryss

Den där Rigmor är ju toppen, tror nog att hon ordnade med snöplogen åt er också ;)

2010-01-06 @ 20:01:38
Postat av: johan

purre!!! hahahaha. norska är... roligt?!

och härmed anmäler jag mig som trogen läsare av en rolig blogg! :)

2010-01-06 @ 20:10:01
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: veronica

tjeeenare!! ska bli intressant att följa erat äventyr. Själv är jag ganska nöjd med mitt än så länge. 40 grader varmt till skillnad från 30 minus i sverige;) jag klagar inte... men snart ska jag hem igen! Hoppas det går bra för dig/er! KRAMAR

2010-01-08 @ 11:53:20
URL: http://veronicac.blogg.se/
Postat av: elina

HAHAHA purre!!!! fy fan va roligt!!!

2010-01-10 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0