Two days before the day after tomorrow eller Torsdag om man hellre vill kalla det så..

Fyndigt! Hö!

Igår var vi på Norges tredje största köpcentrum "Moa". "Huuuge!" som skottarna uttryckte sig. Självklart varClasse Ohlson på plats! Efter en heldag på Moa var vi väldigt trötta, Emma gick in i en spegel och Maria vurpade.

Idag har vi ägnat oss åt kultur hela dagen. Vi började med en kultiverad frukost med lagom kokta ägg toppade med salt. Därefter tog vi en givande promenad till högskolen i Ålesund, där vi spenderade en intellektuell dag. Dagen fortsatte med att läsa forskningsartiklar och att städa korridoren i takt till Frédéric François Chopin. Tredje dagen i rad på "Aktiv trening" också! No more Paradise hotel, nu är det "En annan del av Köping" som gäller (och SVT:s dokumentärer såklart). =)



En annan del av Ålesund. 


Städning i grannkorridoren.
Foto: Vår Indiska vän, Thomas.

 

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHA. Alltså detta låter ju lite elakt men jag trodde aldrig de skulle bli så kul att sitta och läsa er blogg!! Nog visste jag ni var roliga men inte såhär roliga. Från och med nu ska jag läsa den hela tiden. Ja sitter och garvar högt här in min lilla lila soffa. Svavelstickor och äcklig (bajs) korv.. anyways.Todeloo girls!!

2010-01-22 @ 02:14:39
Postat av: Ewa

Håller helt med Elina, kan inte låta bli att läsa tom på jobbet.Otroligt kul att följa bloggen. Tack tjejer.

Morgonen började med skönsång i duett från Lennart och mig, Tette fyller ju 35 idag.I morgon blir det fest på Kansligatan.Skall kompletera lite paket efter jobbet. Häftig färg i korridoren. Städar ni för ev besök av bibelknuttarna i morgon? Ha det// Mamma Ewa

2010-01-22 @ 13:30:33
Postat av: Lennart

Hej Gobitar. Kul med en levande blogg. Vi har som vanligt löst melodikrysset. Har testat skidträning för ytterligare ett Vasalopp men mitt tidigare op knä håller ej. Röntkat ,väntar på op. Vi har köpt färg för att måla om WC och dusch .Hälningar

Pappa / Lennart

2010-01-23 @ 11:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0